Formulier afsluiten

Registreren levenloos geboren kindje

Voortgang

Informatie vooraf

Let op: velden met een * zijn verplicht

• U kunt met dit formulier uw levenloos geboren kindje laten registreren in de BRP. Dit kan als u zelf staat ingeschreven bij de gemeente Nijkerk.
  • U moet hiervoor de "akte van geboorte (levenloos)" of de "akte van levenloos geboren kind" als bijlage meesturen als scan of foto.
  • Als het kindje in Nijkerk is geboren hoeft u deze akte niet mee te sturen, dan hebben wij die al.
  • Voor deze online aanvraag logt u in met uw DigiD. Dit is dan uw digitale handtekening.
  • Op basis van uw DigiD vullen wij alvast gegevens in die wij van u hebben. Zo hoeft u zelf minder in te vullen.
  • Als u het formulier heeft ingevuld en verstuurd ontvangt u via uw ingevulde e-mailadres direct een ontvangstbevestiging.

Logo DigiD

Staat u ingeschreven bij de gemeente Nijkerk? *