Vorig jaar zijn we gestart met het GALA, het Gezond en Actief Leven Akkoord. Het GALA biedt een kans om de komende jaren stevig in te zetten op een gezonde samenleving. Een samenleving waarin mensen hun leven gezond starten, een gezonde leefstijl houden en op een vitale manier ouder worden. Dat bereiken we door meer samenwerking en verdere verbinding tussen de werkgebieden. Samenwerking in de gemeente Nijkerk is niet nieuw. Het wordt wel een stuk concreter door het GALA.

Wie zijn die samenwerkpartners eigenlijk? Wat doen ze voor de inwoners van onze gemeente? Hoe ziet dat verbinden eruit?

In deze nieuwsbrief maakt u kennis met een aantal organisaties en hun activiteiten, dit keer op het thema ‘bewegen’. Welke kende u nog niet? Wie zou u beter willen leren kennen?

Aarzel niet om contact op te nemen met een organisatie en eens een kop koffie te gaan drinken.

In Nijkerk doen we het samen.