Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en wat leuk dat jullie onze mooie gemeente Nijkerk kiezen om deze liefdevolle dag te beleven.

Met een ruime keuze aan trouwambtenaren is het aan jullie om te kijken wie er het beste bij jullie past.

Graag stel ik mij eerst aan jullie voor. Mijn naam is Miriam de Goede, een trouwambtenaar die gelooft in de liefde!
Wat is er nu mooier dan de liefde bezegelen en ten overstaan van vrienden, familie en dierbaren JA tegen elkaar te zeggen.

In het mooie Hoevelaken staat mijn huis waar ik gelukkig getrouwd samenwoon met mijn man en 2 liefkinderen. Vanaf september 2024 mag ik naast mijn werkzaamheden als zelfstandig trouwambtenaar nu ook voor de gemeente Nijkerk huwelijken gaan sluiten. Echt fantastisch vind ik dat!

De liefde heeft mij altijd geraakt, uitgedaagd en doen beseffen dat het de basis is van ons bestaan. En wat is er dan mooier om daar je vak van te maken?!
Liefde kent vele vormen en mag in een eigentijds jasje gevierd worden, zoals jullie dat graag willen. Als trouwambtenaar is het mijn passie en een eer om jullie ceremonie tot een onvergetelijk moment te maken!

Er komt veel kijken bij jullie grote dag. Of het nu om een eenvoudig huwelijk gaat, een ingetogen ceremonie of een dag met alle toeters en bellen, als trouwambtenaar ben ik er om jullie bij te staan, mee te denken en vooral alles af te stemmen op jullie wensen en het gezelschap.
Die ene oom die er niet bij kan zijn, het samengestelde gezin, het huwelijk dat heel lang op zich heeft laten wachten, achter ieder partnerschap zit een eigen verhaal. Soms zorgeloos en onbevangen, soms met een gevoeligheid.
Mijn kracht is dat ik vanuit oprechte verbinding op zoek ga naar jullie liefdesverhaal en dit vanuit mijn hart in woorden weet te vatten.

Zoeken jullie een spontane, creatieve, liefdevolle trouwambtenaar die houdt van luchtige humor maar ook de diepgang niet uit de weg gaat? Dan zeg ik heel graag JA en bezorg jullie met liefde een onvergetelijke ceremonie.

Een liefdevolle groet, Miriam de Goede