Nijkerkerveen Deelplan 3; grond wordt geschikt gemaakt voor bebouwing

In de week van 10 juni (week 24) start Timmer GWW uit Nijkerk met het bouwrijp maken van de grond voor Nijkerkerveen Deelplan 3.

Het bouwrijp maken duurt waarschijnlijk tot eind 2024. In de tussentijd worden ter voorbereiding veel verschillende werkzaamheden verricht. Er worden bijvoorbeeld bouwwegen aangelegd. gebeuren er een heleboel werkzaamheden. Eerst worden de bouwwegen aangelegd. Daarna staat het graven van de watergangen op de planning. Ook wordt in deze periode de riolering en water, stroom en glasvezel aangelegd.

Nieuwbouwwijk zuidkant van Nijkerkerveen

Deelplan 3 is de toekomstige nieuwbouwwijk aan de zuidkant van Nijkerkerveen. Daar komen ongeveer 350 woningen. Een deel ervan is speciaal bedoeld voor starters en senioren. De bouw van de eerste woningen start waarschijnlijk in het eerste kwartaal van 2025

Download de bouwapp voor alle actuele ontwikkelingen en werkzaamheden

Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en werkzaamheden? Om u te informeren is de Bouwapp in gebruik. Deze kunt u downloaden op uw mobiele telefoon of tablet. In deze app informeren wij u over de status van de ontwikkelingen en werkzaamheden. Ook leest u er de route-omleidingen, als die er zijn. Er staan foto's en u kunt opmerkingen achterlaten en vragen stellen. Voor het downloaden van de BouwApp hoeft u geen profiel aan te maken, hij is dus eenvoudig te gebruiken.

Hoe het werkt:

1. Download de BouwApp via de Play store of Apple store.
  2. Accepteer het toestaan van pushberichten vanuit de Bouwapp. Dan krijgt u automatisch een bericht als wij iets nieuws in de app zetten.
  3. Zoek op naam of locatie naar het project Nijkerkerveen Deelplan 3.
  4. Open het project en klik op ‘volgen’.
  5. Voeg het project toe aan ‘Favorieten’.

Heeft u vragen?

Als u vragen heeft, dan kunt u een e-mail sturen naar gemeente@nijkerk.eu. Geef daarbij aan dat het om het woningbouwplan Deelplan 3 in Nijkerkerveen gaat. U kunt ook bellen met Gert-Jan Weiland via het algemene nummer van de gemeente 033 - 247 22 22.