Samen erop vooruit!

Twijfelt u of u wel uw toeslagen goed heeft aangevraagd? Denkt u dat u nog recht heeft op andere financiële regelingen of komt u elke maand geld te kort?

Vanuit ‘Samen erop vooruit’ checken financiële vrijwilligers samen met u of u nog recht heeft op regelingen of toeslagen. Dit om uw inkomen aan te vullen.

In Nijkerk is het inlooppunt bij Sigma. U bent daar op dinsdagochtend tussen 9.00 en 11.00 uur en op de donderdagmiddag van 13.00 tot 14.30 uur welkom in de Bibliotheek, Frieswijkstraat 99, 3861 BK  Nijkerk. In Hoevelaken is het inlooppunt bij Thuiszorgorganisatie de GeZusters, Westerdorpsstraat 38, Hoevelaken (033  2035123). U kunt daar dagelijks terecht van 9.00 - 17.00 uur.

De hulp is gratis en onafhankelijk. Er is geen verwijzing nodig. Dit initiatief is een samenwerking van o.a. SchuldHulpMaatje, Humanitas, Sigma en HipHelpt.