Bijlage in de Stad Nijkerk over zoektocht naar opvangplekken in de gemeente Nijkerk

Woensdag 26 juni is in de lokale huis-aan-huis-krant 'De Stad Nijkerk' een bijlagen van 4 pagina’s verschenen. Deze bijlagen gaan over de zoektocht van de gemeente Nijkerk naar opvangplekken voor asielzoekers.

U leest in deze bijlagen meer over wie vluchtelingen en asielzoekers nu eigenlijk zijn en hoe u kunt meedenken over (een) geschikte plek(ken) in onze gemeente voor de opvang van vluchtelingen en asielzoekers. Daarnaast leest u verhalen van mensen die nu in Nederland wonen, maar een tijdje terug nog asielzoeker waren. Ook leest u over ervaringen van mensen die zich dagelijks bezighouden met de opvang van asielzoekers. Heeft u deze krant gemist? U kunt hem ook online bekijken via deze link.