Benieuwd hoe het gaat met de Nijkerkse jongeren?

Kom naar de OKO inspiratie- en startbijeenkomst op 30 mei 2024

Opgroeien in een Kansrijke Omgeving (OKO), waar dan ook: thuis, op school, in de vriendenkring én bij de vrijetijdsbesteding. OKO gaat over lekker in je vel zitten, maar ook om het risico op drank- en/of drugsgebruik zo klein mogelijk te houden. Als gemeente Nijkerk vinden wij het onze verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een positieve leefomgeving voor al onze jongeren. Om te zien hoe het met onze jongeren gaat, heeft de GGD een gezondheidsmonitor afgenomen op alle middelbare scholen in de gemeente Nijkerk.

Bijeenkomst voor vrijwilligers, professionals en ouders/verzorgers

Donderdag 30 mei organiseren we een bijeenkomst waar de uitkomsten van de GGD-gezondheidsmonitor worden gepresenteerd. Deze uitkomsten geven ons een goed beeld van hoe jongeren het ervaren om in onze gemeente op te groeien. We komen graag in contact met de belangrijke personen in het leven van de jongeren. Zodat we met elkaar kunnen bepalen waar we de komende jaren aan willen werken.

• Datum: donderdag 30 mei van 16.30-20.00 uur (inclusief maaltijd)
  • Locatie: AERES MBO Nijkerk, Luxoolseweg 1, Nijkerk

Meld u aan

Bent u betrokken bij jongeren als vrijwilliger, professional of als ouder/verzorger? En wilt u meedenken over de toekomst van onze jongeren? Meld u aan via het online formulier!