Paspoort, ID-kaart of rijbewijs aanvragen?

Beperkte spoedaanvraag van paspoort, ID-kaart of rijbewijs mogelijk

Tot en met dinsdag 30 juli kunt u een spoedaanvraag doen voor een paspoort, ID-kaart of rijbewijs. Een spoedaanvraag die vóór 30 juli is gedaan, kan uiterlijk donderdag 1 augustus worden opgehaald in het oude gemeentehuis aan de Kolkstraat 27 in Nijkerk. Let op: dit hangt af van de drukte bij de producent van de documenten.

Maak een afspraak voor een paspoort, ID-kaart of rijbewijs

Maak een afspraak om uw paspoort of ID-kaart te verlengen.

Dit zijn belangrijke punten om aan te denken:

• U moet  fysiek naar het gemeentehuis komen voor de afspraak.
  • Neem uw oude paspoort of ID-kaart en een kleurenpasfoto mee.
  • De pasfoto moet aan bepaalde voorwaarden voldoen en mag niet ouder zijn dan zes maanden. Meer informatie en de tarieven leest u op Paspoort | Nijkerk.

Heeft u vragen over het verlengen van uw paspoort of heeft uw hierbij hulp nodig? We staan klaar om u te helpen. U kunt ons bellen op 033 – 247 22 22 of stuur een e-mail naar gemeente@nijkerk.eu

Uw (reis)document ophalen in het nieuwe gemeentehuis

Doet u vanaf 1 augustus een aanvraag voor een paspoort, ID-kaart of rijbewijs in het oude gemeentehuis? Dan kunt u het document ongeveer een week later ophalen in het nieuwe gemeentehuis. Het adres is Van 't Hoffstraat 24 in Nijkerk.

Heeft u vragen over het verlengen van uw paspoort? We staan klaar om u te helpen. U kunt ons bellen op 033 - 247 22 22 of stuur een e-mail naar gemeente@nijkerk.eu.