Reinigen en inspecteren hoofdriool woonwijk De Bogen en omgeving Bruins Slotlaan

Reinigen en inspecteren hoofdriool is in Nijkerk in de woonwijk De Bogen en omgeving Bruins Slotlaan.

Vanaf deze week (maandag 9 oktober) gaat de firma Tolhuis in opdracht van de gemeente Nijkerk starten met het reinigen en inspecteren van het hoofdriool in De Bogen en daarna in de omgeving van de Bruins Slotlaan.

Informeren van de bewoners

De bewoners in de straten waar gereinigd wordt, zullen voor het reinigen van de vuilwaterleiding door de firma Tolhuis een brief ontvangen met wat te doen als er in de straat gereinigd wordt. De werkzaamheden duren naar verwachting 8-10 weken.

Vragen?

Heeft u vragen over de werkzaamheden? Dan kunt contact opnemen met David Pohlman. Dit kan via het algemene telefoonnnummer van de gemeente Nijkerk  033-247 22 22 of mail naar gemeente@nijkerk.eu.