Verleng uw paspoort of ID-kaart op tijd!

Gaat u op reis? Voorkom problemen met uw reisdocumenten!

Check ruim van tevoren de geldigheid van uw documenten en vraag op tijd uw nieuwe documenten aan.

Heel veel paspoorten en ID-kaarten van 2014 verlopen nu. Het is in de aanloop naar de zomervakantie hierdoor erg druk. Wacht dus niet met verlengen tot het laatste moment.

Let op: op 2 en 5 augustus kunt u geen aanvraag vanwege de verhuizing naar de nieuwe locatie aan de Van 't Hoffstraat.

In verband met de verhuizing van de gemeente is loket Burgerzaken op 2 en 5 augustus gesloten.

Tijdens die dagen kunnen er geen documenten worden aangevraagd of opgehaald. Ook is het niet mogelijk om een spoedaanvraag te doen, ook kunnen wij geen documenten verstrekken die nodig zijn voor een eventueel nooddocument.

Plan een afspraak in

Maak een afspraak om uw paspoort of ID-kaart te verlengen. De afspraak is op het gemeentehuis. Neem uw oude paspoort of ID-kaart en een kleurenpasfoto mee. De pasfoto moet aan bepaalde voorwaarden voldoen en mag niet ouder zijn dan zes maanden. Meer informatie en de tarieven leest u op Paspoort | Nijkerk.

Heeft u vragen over het verlengen van uw paspoort? We staan klaar om u te helpen. U kunt ons bellen op 033 - 247 22 22 of stuur een e-mail naar gemeente@nijkerk.eu.