Belangrijk bericht voor bezoekers3 juli DigiD tijdelijk niet beschikbaar bij online aanvragen

Vanwege technisch onderhoud aan het systeem is het op 3 juli vanaf 12.00 uur tijdelijk niet mogelijk om via de website een online aanvraag te doen via DigiD. We verwachten dat na 13.30 uur alles weer normaal werkt.

Zorg en Welzijn

Heeft u vragen over zelfstandig leven, wonen of werken? Of twijfelt u of het wel goed gaat met uw kind? Komt u er samen met de mensen in uw omgeving niet meer uit? Heeft u ondersteuning nodig? Dan kunt u hulp krijgen van diverse organisaties in Nijkerk. Kijk hiervoor op www.wegwijzernijkerk.nl. Ook kunt u terecht bij het Sociaal Team. De medewerkers geven advies, verwijzen u door of kijken samen met u van welke ondersteuning u gebruik kunt maken. Contactgegevens van het Sociaal Team en andere informatie vindt u op de pagina Sociaal Team.